Lleis
- Llei 16/2016, de 9 de desembre, de creació de l’Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears
- Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció
Reglaments
Codi deontològic
Normativa Interna
Resolucions
- Resolució de 14 de desembre de 2018 per la que es crea i regula la seu electrònica de l’Oficina
- Resolució de 14 de desembre de 2018 per la que es crea i regula el registre electrònic de l’Oficina
- Resolució de 14 de desembre de 2018 per la que es crea la bústia de denúncies de l’Oficina i se regula el seu funcionament
- Resolució de 22 de gener de 2019 de l’Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a las Illes Balears, per la qual s’autoritza la incorporació de romanents de crèdito del 2018 al pressupost del 2019
- Resolució de 13 de març de 2019 per la que es fan efectives la supresió i integració dels registres a que fa referència la Disposició Addicional Primera de la Llei 16/2016, de 9 de desembre.
- Resolució d’1 d’abril de 2019 per la que s’aproven els models de les declaracions patrimonials de béns, drets, interessos i activitats, a que es refereix la Llei 16/2016, de 9 de desembre, de creació de l’Oficina
- Resolució de 2 d’abril de 2019 per la qual s’estableixen les funcions dels llocs de treball de l’Oficina (derogada per la Resolución2 / 2021 de 15 de març)
- Resolució de 19 de juny de 2019, de la Direcció de l’Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears, per la que s’aprova una modificació de crèdit pressupostari, consistent en la transferència de crèdit 1/2019 del Capítol I al Capítol VI
- Resolució de 20 de juny de 2019 per la que es regula amb caràcter provisional el sistema de carrera profesional horitzontal i l’evaluació del cumpliment del personal funcionari de carrera
- Resolució de 24 de juliol de 2019 per la que s’acorda l’aplicació a l’Oficina de l’acord sobre ajuts socials aprovat per la Sindicatura de Comptes.
- Resolució de 24 de juliol de 2019 per la que s’atribueixen funcions de control econòmic-pressupostari a la Cap de l’Àrea d’Investigació i Inspecció (derogada per la Resolució de 8 de gener de 2020)
- Resolució de 8 de gener de 2020 pel la qual es deroga la de 24/07/2019 sobre funcions de control econòmic-pressupostari
- Resolució de 11 de febrer de 2020 pel la qual es modifica la Resolució de 2 d’abril de 2019 a relació amb les funcions de Cap / a de Àrea d’Investigació i Inspecció.
- Resolució de 14 de desembre de 2020, per la qual es regula el sistema de carrera professional horitzontal i l’avaluació de l’acompliment del personal funcionari de carrera que presta serveis en la mateixa
- Resolució de 29 de desembre de 2020, de concessió d’Ajudes Socials corresponents als exercicis 2019 i 2020 als funcionaris / es que presten serveis en aquesta Oficina
- Resolució de 30 de desembre de 2020, per la qual s’aprova la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal amb el personal funcionari de carrera d’aquesta Oficina
- Resolució de 15 de gener de 2021, per la qual es modifica la de 30 de desembre de 2020 pel la qual es va aprovar la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal amb el personal funcionari de carrera d’aquesta Oficina
- Resolució 1/2021, de 12 de febrer de 2021, per la que s’aprova el protocol d’actuació per a la protecció i la salvaguarda dels drets de les personas denunciants o alertadores.
- Resolució 2/2021, de 15 de març de 2021, per la qual s’estableixen les funcions dels llocs de treball de l’Oficina
- Resolució de 13 de desembre de 2021, per la qual s’atribueixen funcions de gestió comptable a la Cap d’Unitat de Prevenció
- Resolució de 15 de desembre de 2021, per la qual s’atribueixen les funcions de Directora Adjunta a la Cap d’Àrea d’Investigació i Inspecció de l’Oficina (BOIB núm. 175, de 23 de desembre de 2021)
- Resolució de 18 de gener de 2022 per la qual s’atribueixen funcions a la Inspectora Cap de l’Equip d’Inspecció (BOIB núm. 12, de 22 de gener de 2022)
- Resolució del president del Parlament de les Illes Balears per la qual s’ordena la publicació del nomenament del director de l’Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears (BOIB núm. 67, de 34 de maig de 2022)
- Resolució de 13-6-2023, sobre el canal intern de comunicacions de l’Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears.
- Resolució 13-6-2023 per la qual es crea el Registre de responsables de sistemes interns d’informació i se’n regula el funcionament.
Instruccions
- Instrucció 1/2019, de 7 de gener, per la que s’aproven les bases d’execució del pressupost i operatòria comptable de l’Oficina
- Instrucció 2/2019, de 9 de gener, per la que s’estableix el model de tarjeta d’identitat professional dels funcionaris d’investigació i inspecció de l’Oficina
- Instrucció 3/2019, de 28 d’agost, per la que s’estableixen les normes de numeració i identificació dels expedients d’investigació de l’Oficina
- Instrucció 4/2019, de 14 d’octubre, per la que es modifica la instrucció 1/2019 per la que s’aproven les bases d’execució del pressupost i operatòria comptable de l’Oficina
- Instrucció 5/2019, de 9 de novembre, per la es fixen les directrius i els criteris d’inadmissió i arxiu de denúncies o comunicacions i s’identifiquen els suposts en que procedeix la selecció de casos de comprovació i inspecció realitzats a iniciativa de l’Oficina
- Instrucció 1/2020, de 15 de juny, de modificació de la Instrucció 1/2019 per la qual s’aproven les bases d’execució de l’pressupost i operatòria comptable
Planificació i programació
Normativa de personal